
Promocja firmy w Niemczech – podstawowe informacje
Na co zwracać uwagę chcąc zaistnieć na niemieckim rynku? Jakim klientem jest nasz zachodni sąsiad i czy istnieje coś takiego jak “polska jakość”?
Między innymi o tym dowiedzą się Państwo z mojej prezentacji przedstawionej podczas IV Międzynarodowego Forum Stolarki Budowlanej w Mszczonowie we wrześniu 2019 roku.
Materiał jest wartościowym zbiorem praktycznej wiedzy i doświadczeń do wykorzystania przez firmy, skierowane głównie na klienta indywidualnego.
Spis treści prezentacji:
- 4:21 – Zrozumieć swojego klienta z Niemiec
- 10:50 – Za co jesteśmy cenieni na niemieckim rynku
- 13:29 – Pierwszy krok w kierunku niemieckiego rynku: strona internetowa
- 20:53 – Firma w Niemczech
- 26:20 – Jak dotrzeć do klienta – Najpopularniejsze formy reklamy w Niemczech
Może również być interesujące: Reklama w Niemczech – jak skutecznie docierać do niemieckich klientów
Jesteś zainteresowany współpracą? Skontaktuj się z nami!