
Podsumowanie działań 2019
Początek 2020 roku okazał się dla nas niezwykle pracowity, ale też udany. Przygotowania do udziału w targach Budma 2020, których po raz drugi z rzędu jesteśmy partnerem medialnym, pochłonęły nas na tyle, że dopiero teraz możemy usiąść i spokojnie podsumować wszystko, co wydarzyło się w firmie w 2019 roku. A wydarzyło się wiele!
Najpopularniejsze serwisy w Polsce o POLANDO.de (od 22.08.2020 – POLEN-INSIDER.de)
Bez wątpienia warto zacząć od tego, że POLANDO.de staje się coraz bardziej rozpoznawalną i docenianą marką wśród polskich mediów branżowych. Ostatni kwartał minionego roku zaowocował wieloma publikacjami poświęconymi naszej firmie w powszechnie znanych mediach biznesowych jak Puls Biznesu, Wirtualna Polska czy Money.pl. Fakt, że tak duże portale postrzegają nas jako ekspertów w branży, jest dla nas bardzo ważny i budujący (zobacz więcej POLANDO.de w mediach).
- Wirtualna Polska
- Puld Biznesu
- Money.pl
- BANKIER.pl
- InnPoland.pl
- mambiznes.pl
Również niemieckie media dostrzegły nas jako wiarygodne źródło informacji o Polsce, przeprowadzając z Arturem Kasiubowskim wywiad na temat niedziel handlowych w Polsce. Materiał ukazał się w wieczornym wydaniu wiadomości w stacji RBB Brandenburg.
- Artur Kasiubowski udziela wywiadu dla niemieckiej stacji RBB
- Materiał wiadomości RBB Aktuell Brandenburg
- Materiał wiadomości RBB Aktuell Brandenburg
Rok 2019 pod znakiem targów i konferencji
Obecność w świadomości polskich przedsiębiorców i dziennikarzy branżowych to owoc całorocznej pracy i promocji. Nie mamy wątpliwości, że do wzrostu rozpoznawalności POLANDO.de przyczyniła się obecność na wielu targach i imprezach branżowych. W 2019 roku byliśmy obecni na łącznie 9 targach o zasięgu międzynarodowym jak i regionalnym. Na uwagę bez wątpienia zasługuje fakt, że po udanych działaniach promujących targi BUDMA w Niemczech nawiązaliśmy stałą współpracę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi (zobacz więcej o targach z POLANDO.de)

Międzynarodowe Targi Poznańskie – List referencyjny
Udział w konferencjach jako prelegent i ekspert w zakresie niemieckiego rynku pozwolił nam na nawiązanie bardzo wartościowych kontaktów. Takie imprezy jak Międzynarodowe Forum Branży Stolarki Otworowej, Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze czy konwenty w Policach, Krakowie czy Gdańsku znacząco przyczyniły się do zbudowania nowych relacji i poznania od strony eksperckiej różnych branż. Chcemy coraz silniej wspierać naszych klientów nastawionych na współpracę B2B. W minionym roku braliśmy aktywny udział w kilku polsko-niemieckich giełdach kooperacyjnych jak również w spotkaniach klubu biznesowego BNI.
Zainteresowanie firmami z Polski poparte dynamicznym wzrostem oglądalności
Rok 2019 skończyliśmy także z dużym wzrostem odwiedzin portalu POLANDO.de. Przez te 12 miesięcy odnotowaliśmy ponad 5 milionów odsłon, co przekłada się na około 14 tysięcy odwiedzin dziennie. To o ponad 100% więcej niż w roku 2018. Tak duży wynik wypracowało blisko pół miliona unikalnych użytkowników, z których aż 89% to mieszkańcy Niemiec.
2019 to także rok sukcesów indywidualnych. Artur Kasiubowski, właściciel POLANDO.de, został członkiem komisji do spraw zagranicznych, działającej przy Izbie Przemysłowo-Handlowej (IHK Ostbrandenburg). Budowanie silnych relacji z niemieckimi instytucjami jest naszym priorytetem na rok 2020.
Oprócz tego przez cały rok działaliśmy aktywnie w lokalnej społeczności, włączając się w organizację i promocję imprez w pasie przygranicznym.
Jesteś zainteresowany współpracą? Skontaktuj się z nami!
KOMUNIKAT: z dniem 22/08/2020 POLANDO zmienia nazwę na POLEN-INSIDER.de oraz ReklamawNiemczech.pl